Startside

mandag den 25. februar 2013

Januar & Februar

Så er det blevet tid til et mere indlæg. Som jeg har sagt så mange gange, tiden flyver af sted d. 20 februar havde jeg været i USA i 6 måneder!

Den sidste weekend i januar altså d. 25-27 januar stod det endelig på endnu en Rotary weekend med de andre udvekslingsstudent i mit distrikt. Vi havde det som altid rigtig sjovt! (-: Vi mødte også de nye outbounds fra vores distrikt, distrikt 7150. I blandet de omkring 25 outbounds var der også en der endte med at skulle til Danmark næste år, så vi fik snakket lidt.
 
Rotary weekend i Oneida
Sidste uge havde jeg February Break hvor jeg var i Montreal, Canada fra lørdag til tirsdag med min veninde fra Tyskland og hendes værtsfar. Noget af hendes familie bor i Montreal, så de viste os rundt i byen. De viste også os en tysk butik, hvor jeg kunne købte både rugbrød, lakrids og tysk chokolade, så jeg var virkelig glad, haha (-: Torsdag til fredag havde vi en exchange student sleepover hvor vi stort set kun bagte, spiste og så film (-: Fredag tog jeg med min tyske veninde hjem hvor vi eller retter sagt hun om aften lavede rigtig tysk aftenmad og igen bagte vi. Den næste dag prøvede jeg for den første gang at snowmobile, hvilket vi brugte det meste af dagen på. Jeg kom op omkring 70 mph, hvilket svare til omkring 110 km/h, alle der kender mig ved at jeg elsker fart, så det var lige mig! (-: Søndag stod det så på basketball!! Min lille værtsbror havde en kamp om morgen, hvor efter vi kørte direkte til Syracuse (en støre by omkring en time væk) hvor min skoles pige og drenge basketball hold skulle spille deres semi-final sectional kamp, så stort set alle fra skolen kom for at heppe. Både vores pige og drenge hold vandt, så nu skal de spille deres final, henholdsvist onsdag og søndag, i "the dome" lidt ala Jyske bank BOXEN i Herning, så alle er super spændt.

Nina og jeg
The student section

 //Liv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar