Startside

søndag den 18. november 2012

Siden sidst.


Så vender jeg stærkt tilbage. Det sidste måneds tid har været fuldt med planer, sports, skole osv. så der har ikke været meget tid tilovers til at slappe af.

Lørdag d. 3 november var en af de bedste dage jeg har haft i utrolig lang tid, fordi vi vandt sectionals i field hockey. Det var kun den anden gang i New York Mills historie at field hockey holdet har vundet sectionals and første gang at et field hockey hold har vundet både league og sectional, så det var a big deal! Vi havde 3 kampe op til finalen som vi vandt 1-0 alle sammen, alle kampene var utrolig trætte og siden det var all or nothing kampe blev vi nød til at give os fuldt ud i alle kampene + i træningerne. Så i det måned var det eneste alle os spiller lavede var at gå i skole, træne, lave lektier og træne noget mere, hvilket var utrolig trættende, men det var absolut det hele vær!
 

Efter vi vandt finalen 
Fordi vi vandt sectionals havde en crossover kamp tirsdagen efter finalen for at komme videre til states. Den første halaje holdte vi dem nede, så efter de første 30 minutter stod det 0-0. Vi tabte desværre kampen, men når man tænker på at der er en C skole og vi er en D skole + at de har vundet states de 2 sidste år, er det i orden. Størrelserne på skolerne her over svinger rigtig meget så man er delt op i AA, A, B, C og D skoler, hvor D er de mindste. Field hockey er ikke en stor sport, så i New York state kan man kun komme til sectionals i D rækken og så skal man spille en crossover kamp mod en C skole for at komme videre til states, så chancen for at komme til states er ikke så stor.

Torsdag d. 8 november tog Kaylie, Janice og jeg til Connecticut for at kigge på et college min værts søster har overvejet at gå. Så turen gik mod New Haven torsdag aften. Fredag morgen tog vi så ud for at se det og høre om den linje hun overvejer at studere på, bagefter fandt vi en Ikea hvor jeg fandt rugbrød jeg var simpelthen så lykkelig! (-:

 
 

Nu til volleyball. Sidste uge var den første uge med volleyball, de første to dage kunne jeg desværre ikke spille da jeg skulle have lavet en ny physical. Onsdag var den første dag hvor jeg kunne spille og jeg må sige at volleyball er svære end troede det ville være, men det går fremad.

Efter vi vandt sectional, vi farvede alle vores hår blå.


Denne weekend har som alle andre været utrolig hektisk, jeg har brugt den på volleyball træning, lektier, hjælpe en Rotary club med en pancake breakfast og sidst med ikke mindst var jeg sammen med en anden udvekslingsstudent fra Tyskland.
 
Jeg har nu næsten været her over i næsten 3 måned og jeg har det simpelthen så godt! Jeg nyder hver eneste dag, og hvis jeg kunne trylle ville jeg helt sikker få tiden til at gå langsommere.

 
- Liv Katja Vernersen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar