Startside

fredag den 19. oktober 2012

2 måneder i USA.


Så er der næsten gået to måneder siden jeg rejste fra Danmark. Tiden bare er fløjet afsted, jeg har det simpelthen så godt her over.

Til Jer der ikke allerede ved det, så vandt vi, New York Mills field hockey team, vores liga! Det er den første gang i rigtig lang tid field hockey teamet har vundet liga, så vi var selvfølgelig rigtig glade!!  


The team, i vores nye rugby shirts

Tirsdag aften var vores sidste hjemme kamp i vores normale sæson, hvilket også betyd "senior night". Alle os seniors fik en hel masse gaver fra de yngre spillere og vores trænere. Vores trænere havde også lavet taler/digte, næsten alle græd. Selve kampen var i mod Ilion som vi vandt 5-0 (-: Efter kampe tog vi alle sammen op på skolen for at spise. Pizza og wings, mmmh!

Gaverne fra senior night
 
Vi spillede vores sidste kamp, i den normalle sæson, i går mod vores ærkerivaler Mount Markham. Vi spillede under the lights, da det var deres senior night. Begge hold spillede rigtig godt, men der var ingen der scorede så kampen gik i overtid, som vi vandt! (-:

I dag havde vi kun en halv dag, så jeg havde de første 4 klasser og så ellers fri klokken 10:40 og ingen træning på grund af kampen i går. Da vi havde fri så tidligt var vi 8 piger der besluttede for at spise middags mad på en café der hedder Panera, hvor de laver de bedste sandwiches, mmmmh. Derefter tog Kaylie og jeg hen på posthuset for at hente min pakke hjemme fra, tak mor og far! (-: 


The field hockey seniors

- Liv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar