Startside

torsdag den 30. august 2012

First week in the US

Så er der allerede gået en hel uge her i up state New York, tiden flyver jo afsted!

Sent mandag aften, amerikansk tid, ankom jeg til Syracuse. Hvor der stod en masse folk med skilte og balloner!

Fra venstre: Jenny, Meg, Kaylie, Janice, mig, Claudia, Ben og (en fra Rotary) + Tom der tog billedet.
Tirsdag morgen stod jeg op til vafler min værtsmor havde været så sød at lave, hold da op de var gode! (-: Resten af dagen kørte vi rundt for at se byen, butikkerne o.s.v. Der er alt man lige har brug for inden for 5 minutters gang, Walmart, et mall, skole o.s.v, men den er samtidig ikke for stor.

Så til field hockey. Onsdag var den første dag med field hockey for mit vedkommende, de andre startede om mandag. Sidste uge + mandag og tirsdag har vi haft double sessions, så det vil sige at vi har trænet fra 8-12 om morgen. De to første timer hver dag var vi på track banen, hvor vi løb rigtig meget og arbejdede på vores kondition! De sidste to timer forgik på field hockey banen, hvor vi arbejdede på selve spillet. Alle på holdet har spillet siden de var helt små og er rigtig gode, så i starten var det svært at følge med, siden jeg aldig havde spillet field hockey før, men alle er super søde og hjælpsomme. I går havde vi vores første scrimmage mod Mohawk, som vi vandt 2-1. I dag havde vi endnu en scrimmage mod Herkimer som vi også vandt 2-1. Way to go Mills! 

Efter træning fredag, kom en masse seniors over til noget hygge. Vi spillede nogle forskellige spil, snakkede og selvfølgelig spiste en masse amerikansk mad. (-: Det var rigtig dejlig at møde dem alle! Jeg blev positivt overrasket over hvor åbne og søde alle var.

Velkomst gaver fra min værtsfamile.
Søndag morgen smuttede Janice, Kaylie, Fedor(Kaylie's kæreste) og jeg op til deres camp, som kun ligger en time væk. Den ligger oppe ved the adirondack mountains og lige ud til en sø, det er simplehen så smukt der oppe! Da vi kom der op var Janice's forældre og hendes bror + børn der allerede. Lidt efter kom hendes søster + mand, så hele familien var samlet. Der var omkring 30 grader så valgte at tage ud at stå på vandski og wakeboard.

Igår tog Kaylie, Fedor, Artur og jeg til the state fair, det var vildt hyggeligt. Det var rigtig meget forskelligt mad, såsom deep fried snickers wrapped in bacon, så ved man, at man er USA! Jeg prøvede godt nok ikke de der deep fried snickers, men jeg prøvede deep fried oreos og det er ikke sidste gang jeg gør det! (-:
 

Deep fried snickers wrapped in bacon!
Jeg starter først i skole d. 6 september, så der er heldigvis lige et par dage i nu, men jeg har træning hver dag indtil skole start og en hel masse planer, så jeg kommer i hvert fald ikke til at kede mig (-:
 
Dette var et lille uddrag af det jeg lavet den sidste uges tid. Håber I alle har det godt der hjemme! (-:

Love, peace and harmony fra USA! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar