Startside

søndag den 22. juli 2012

Værtsfamilie!

I slutning af juni måned fik jeg endelig min Guarantee form! Der stod desværre ikke en mail på familien, så jeg havde ikke mulighed for at komme i kontakt med dem... men så i torsdags modtog jeg en fantastik mail fra min counsellor om at det sidste sikkerheds tjek af familien var fortaget og at de var godkendt, men den vigtigst del af mailen var dog mail adressen til min værtsfamilie! Familien består af moren, Janice og datteren, Kaylie. Kaylie er på samme alder som mig, hvilket også betyder at vi også skal gå på samme årgang. Seniors! Jeg har allerede skrevet en del med Kaylie og hun virker rigtig sød og det gør moren også, tror ikke jeg kunne have været meget mere heldig med hensyn til værtsfamilie og hvor jeg skal bo (-: Og så til delen om hvor jeg skal tilbringe mit år. Jeg skal bo i byen Utica, i staten New York, som er en forholdsvis stor by på omkring 62.500 indbyggere. Jeg skal gå på New York Mills Senior/Junior High School, som kun ligge 500 meter fra min første værtsfamilie!

Janice og Kaylie
Jeg rejser fra Danmark d. 20 august kl. 12:25 og ankommer i Syracuse(en by der er ca. 3 gange så stor som Århus)  kl. 23:38. Der er under et måned til nu, det er virkelig surrealistisk at tænke på! (-:

Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar