Startside

tirsdag den 5. juni 2012

Første indlæg - information


Hej allesammen! :-) Så er det blevet tid til mit første indlæg her på bloggen!


Efter sommerferien drager jeg mod USA på udveksling i et år. Det er også det denne blog kommer til at handle om. Jeg har lavet bloggen, da jeg gerne vil dele mine oplevelser med venner, familie og andre interesserede (evt. kommende udvekslings studenter). Jeg har læst mange blogs den seneste tid, som andre udvekslings studenter har skrevet. De har besvaret mange af de spørgsmål jeg har haft omkring udveksling, og hjulpet mig rigtig meget. Jeg håber også på at kunne hjælpe nogle kommende udvekslings studenter gennem min blog. Hvilket også er en af grundene til at jeg har valgt at lave en blog. Jeg vil komme til at bruge bloggen som en form for dagbog, så folk vil kunne følge med i mit "amerikanske liv" og hvad jeg går og laver.


Da der højest sandsynligt vil komme folk ind på denne blog der ikke kender mig, vil jeg kort fortælle om mig selv.

Mit navn er Liv Katja Vernersen. Jeg er 17 år gammel og fra en lille by, som hedder Terndrup, der ligger 30km syd fra Aalborg. Til dagligt går jeg på IB linjen, på første år, på Hasseris Gymnasium. IB er en international linje, hvor alt undervisning foregår på engelsk.
Jeg rejser med Rotary Youth Exchange, som er en non-profit organisation. De sender ca. 200 unge dansker på udveksling hvert år, til stort set hele verden. Jeg har været så heldig at, blive valgt af Rotary Hadsund som deres udvekslings student 2012/13! (-:


Den 20. august tager jeg flyet fra København mod USA eller nærmere New York city. Jeg har været så heldig at komme til distrikt 7150! (-: Til Jer der ikke ved hvor distrikt 7150 er henne i USA, så ligger det i New York state, oppe ved den canadiske grænse. Hvilket betyder at der er varmt om sommeren og sne om vinteren! Hvor heldig har man lov til at være? Men det er så også det jeg ved indtil nu...


På forhånd vil jeg advare Jer om at der ikke vil komme nye indlæg hver uge, da jeg ved jeg vil glemme det, så få ikke for høje forventninger til mig... men jeg vil gøre mit bedste for at komme med regelmæssig indlæg, men jeg lover intet! (-: 


Well that's all for now, stay tuned! (-:


Love, peace and harmony! 
- Liv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar